O Olle Ahlström #1 Medlem · 13 inlägg 8 dec 2024 20:21 Olle Ahlström Medlem 13 inlägg 8 dec 2024 20:21 #1 Hej! Jag har en gammal stol där sittdelen gått sönder som på bilden. Någon som vet om det går att få tag på sådana separat nånstans eller är det bara köpa nytt hela stolen? Jag är inte vidare händig så att reparera den själv är nog uteslutet. Hälsningar,Olle Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #gammaldags #stol #trasig #trasigt #trä
Hej! Jag har en gammal stol där sittdelen gått sönder som på bilden. Någon som vet om det går att få tag på sådana separat nånstans eller är det bara köpa nytt hela stolen? Jag är inte vidare händig så att reparera den själv är nog uteslutet. Hälsningar,Olle Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Farstatjej90 #2 Inredare · 6 197 inlägg 8 dec 2024 20:29 Farstatjej90 Inredare 6 197 inlägg 8 dec 2024 20:29 #2 Om du redan bestämt att du inte ska laga det själv så kontakta en möbelsnickare Han/hon kommer fixa detta utan större bekymmer.
Om du redan bestämt att du inte ska laga det själv så kontakta en möbelsnickare Han/hon kommer fixa detta utan större bekymmer.
Frustrator #3 Verktygstokig · Halland · 8 297 inlägg 9 dec 2024 10:48 Frustrator Verktygstokig Halland 8 297 inlägg 9 dec 2024 10:48 #3 Ett mindre korrekt sätt att lösa det på är att såga upp en plywoodskiva till samma mått som sitsen och sen flytta klädnaden till den.
Ett mindre korrekt sätt att lösa det på är att såga upp en plywoodskiva till samma mått som sitsen och sen flytta klädnaden till den.