1 679 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Trasig motorbroms gcm8s
Ja som rubriken lyder så har motorbromsen (eller vad det kallas) slutat fungera på min gcm8s brukar det vara ett vanligt fel på denna såg? Och isf är det lätt att fixa? Jag hatar att klingan snurrar vidare när man har kapat klart.
Kan ju tillägga att jag har inte sågat speciellt mycket med den och garantin har gått ut.
Kan ju tillägga att jag har inte sågat speciellt mycket med den och garantin har gått ut.
ska du ha motorbroms får du köpa pcm8 
men den är dålig sägs det.......
Kanske handhavande då de jag vet har en inte har några problem.
Är väl som man säger,,,,man e ingen snickare för att man har en hammare .
men den är dålig sägs det.......
Kanske handhavande då de jag vet har en inte har några problem.
Är väl som man säger,,,,man e ingen snickare för att man har en hammare .
Redigerat av moderator:
Jag har haft både PCM8S och har nu GCM8S. Ingen av dessa har motorbroms.
Att PCM8S skulle suga purjo håller jag verkligen inte med om, min fungerade utmärkt, och gör fortfarande, sålde min till en bekant som använder den proffisionellt, dvs varje dag utan mankemang. Skulle någon fråga skulle jag rekommendera PCM:en utan att blinka.
Att PCM8S skulle suga purjo håller jag verkligen inte med om, min fungerade utmärkt, och gör fortfarande, sålde min till en bekant som använder den proffisionellt, dvs varje dag utan mankemang. Skulle någon fråga skulle jag rekommendera PCM:en utan att blinka.
Redigerat:
Klicka här för att svara