Svårt att se ordentligt men det ser ut som att armeringen ligger för långt ut mot formen så det varit för lite betong som täckt. Armeringen har sedan rostat och sprängt sönder betongen. Lutar plinten, tittar man på överkanten så ser den ut att ligga en bit utanför bjälklaget?