1. Ingen värme i elementen.
2. Stiften av ventilkäglan sitter i avstängt läge.
3. Stiften kan dras ut med en tång.
4. När man trycker in stiften igen fjädrar den inte tillbaka. Det betyder att den inre gummiklossen (till höger i bilden)
har fastnat i avstängt läge. Kan det vara att fjädern har gått sönder?
5. Jag har knackat på ventilhuset och stiften och tryckt in och dragit ut stiften och ingenting ändras.
2. Stiften av ventilkäglan sitter i avstängt läge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3. Stiften kan dras ut med en tång.
4. När man trycker in stiften igen fjädrar den inte tillbaka. Det betyder att den inre gummiklossen (till höger i bilden)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
5. Jag har knackat på ventilhuset och stiften och tryckt in och dragit ut stiften och ingenting ändras.
Klicka här för att svara
