Hej! I helgen blir det trapprenovering med trappsteg i ek från Lunbergs (som Stepkit). Den instruktionen som följer med var ju inte världens bästa men det kanske är så lätt att det inte behövs mer instruktioner än så. Det jag funderar mest på är själva sågningen så det blir rakt och snyggt. Jag har en sänksåg som jag tänkte använda men det blir att såga trappstegen uppifrån fast enligt instruktionen ska man malla underifrån. Är tacksam för alla tips innan jag börjar. Ha en trevlig helg! Olaf