Hej!
Jag har köpt trall från olika butiker (se bild). Till vänster är trallen från Byggmax och höger från K-rauta. Det är samma impregnering NTR AB på bägge och samma mått, men trallen från byggmax var billigare och ser lite sämre ut jämfört med K-rauta, som är mer gul och fin. Har jag gjort ett misstag? eller kommer trallen att se mer lika ut med tiden?
//Snickarper