2 407 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Trägolv med mellanrum
har jag hittat i toaletten o vårt gamla hus!
Ja, jag hittade under plastgolv och under playwoodskiva.... maken vet inte - men jag tänkte slipa och sen lägga något i mellan brädorna!
Finns det något gegg att lägga i och sen olja eller troligast lacka (massor gånger) över?
Har för mig att jag sett golv som de lägger i båtar som ser så ut...
Någon ide?
Ja, jag hittade under plastgolv och under playwoodskiva.... maken vet inte - men jag tänkte slipa och sen lägga något i mellan brädorna!
Finns det något gegg att lägga i och sen olja eller troligast lacka (massor gånger) över?
Har för mig att jag sett golv som de lägger i båtar som ser så ut...
Någon ide?
Det kallas att nåta golvet när man lägger i en mjukfog eller annan massa i springorna mellan brädorna. Det finns flera olika varianter som beskrivs ganska väl i nedanstående tråd.
Det blir riktigt snyggt om man gör det ordentligt, men det kan vara tungt om det är en större golvyta och knäskydd rekomenderas varmt!
Lycka till!
Det blir riktigt snyggt om man gör det ordentligt, men det kan vara tungt om det är en större golvyta och knäskydd rekomenderas varmt!
Lycka till!
Produkter som diskuteras: "knäskydd"
Knäskydd
Knäskydd är essentiella för yrkesverksamma som arbetar på knäna för att undvika allvarliga knäskador över tid. Våra knäskydd ger effektiv stötdämpning och skydd för knäna och är designade för komfort och hållbarhet.
Läs mer
Klicka här för att svara