Hej.

Jag har ett problem. Köpte precis en converter

http://www.hidealite.se/svenska/led/drivdon/7452390-converter-ptd-350m-master-350ma/48v.html och fattade väl inte hur jag tänkte.. Tydligen behöver jag använda mig utav kontrollen utgången för att sätta på och av lamporna. Jag ha ingen lust att dra nya kontroll kablar.. Någon som har en idé någon trådlös styrning som fungerar som en återfjädrad tryckknapp till controllen? Hur stark är strömmen på på kontrollsidan... någon som vet?
 
Du behöver bara de om du ska dimmra den.

De finns säkert trådlösa mottagare som funkar till detta.. kommer inte på något mer specifikt förslag just nu dock.
 
Tack för svaret.. Är det alltså OK tror du att ständigt ha controllsidan sammankopplad.. för om jag slår på ström på primärsidan så startar inte lampan utan att jag pulsar på kontrollsidan.
 
Bra fråga. De som vi brukar använda slår på då man slår på spänningen direkt.. utan att behöva bygla nånting..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.