Rädslan här är så överdriven så man förstår alla skratt emojis osv.
Knäckt eternit är inte farligt.
Det verkade ju tom vara så lite att du fick ner alla skärvorna i en hink?
Du kan lugnt använda dina verktyg tom utan att göra nått. Rengöra verktyg gör "man endå".
Det är inte radioaktivt/giftigt avfall vi har att göra med.

• Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
T TheGame skrev:
Rädslan här är så överdriven så man förstår alla skratt emojis osv.
Knäckt eternit är inte farligt.
Det verkade ju tom vara så lite att du fick ner alla skärvorna i en hink?
Du kan lugnt använda dina verktyg tom utan att göra nått. Rengöra verktyg gör "man endå".
Det är inte radioaktivt/giftigt avfall vi har att göra med.
Håller inte med. Må hända att rädslan är obefogad men jag förstår i varför skrattemojis skulle vara befogat. Är inte hela poängen forumet att de som inte kan/vet något ska få hjälp av de som gör det? Måste att det vara en del av det att vi hånar de som uppriktigt undrar över saker?

N nybyggarn3 skrev:
Håller inte med. Må hända att rädslan är obefogad men jag förstår i varför skrattemojis skulle vara befogat. Är inte hela poängen forumet att de som inte kan/vet något ska få hjälp av de som gör det? Måste att det vara en del av det att vi hånar de som uppriktigt undrar över saker?
Nej det är klart.
Men samtidigt är det väldigt vanligt på det här forumet att folk inte accepterar svaren heller. "Det är inte vad dom ville höra" utan mer vill ha nån form av bekräftelse/handhållning.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
J Jonasca skrev:
jag personligen kommer torka av eller skölja med engångsdukar som jag sedan kastar i en påse... eller kanske blåsa rent utomhus en blåsig dag.
Alla blir dåliga på sin tro.
Har du lyssnat programmet ?

Staffans

Staffans2000
T TheGame skrev:
Nej det är klart.
Men samtidigt är det väldigt vanligt på det här forumet att folk inte accepterar svaren heller. "Det är inte vad dom ville höra" utan mer vill ha nån form av bekräftelse/handhållning.
Ja, precis så!

TS fick raskt veta att hennes oro var helt obefogad. Men se, det passade inte, eftersom det var förklaringar om hur proffsen gör, som efterfrågades.

Staffans

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.