Dvs 22 rullar om 250 styck. Dessutom medföljer ytterligare ca 4 rullar som inte har någon gummisnodd runt längre och är lite tilltufsade.

Av märket MAX, ScanFast

Säljes för 1000 kr tillsammans.

Är det flat top?

Varken jag eller Google vet vad flat top i relation till spik är, men det står flat på lådan :-).
Försökte ladda upp bild på etiketten men blir utloggad varje gång jag försöker av någon anledning,,,

Den är även Crapal-behandlad.

Redigerat:
Flat top innebär att rullen(coil) är ihoprullad med spikarna i vinkel i förhållande till varandra men att spikarna är i samma höjd till varandra. Rullen har därmed formen av en hink. I annat fall har rullen formen av en glasstrut, där spikarna är högre än varandra i rullen ju närmre rullens mitt.

Du behöver nog ange vilken spikvinkel så vet ev intresserade om den är kompatibel med deras picka. 15-16 grader så funkar den med Makita AN902.

Ville hjälpa dig pusha tråden lite. Vet hur det är när man har köpt på sig byggmaterial som blivit överskott pga. ändringar. Har själv för tillfället en massa golvvärmeslang, skyddsrör, golvvärmeplåt, klammer etc till 20mm vattenburet golvvärmesystem som jag vill bli av med. Lycka till!

Tackar :-)! Det är 16 grader...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.