N
Skall byta mina då tio år gamla Michelin i vår.
Mycket mönster kvar men en del torrsprickor på sidorna dock inte på själva slitbanan som i ditt fall.

Köpte nya vinterdäck till denna säsong, men de gamla däcken som var 6år gamla såg betydligt bättre ut än TS däck.

Till TS, du kan antagligen inte reklamera men det kostar ju å andra sidan inte så mkt att försöka?

Dracula Dracula skrev:
Svårt att ta på allvar? Hur menar du att exakt tillverkningsvecka och år samt fabrikat skulle ha någon betydelse? Det enda jag kan fundera på är att du jobbar i branschen och sitter på reklamationsdata. Annars bör den info jag lämnat vara väl gott för att avgöra om de däcksprickor jag har är inom acceptans eller ej.
Nej, men jag behöver ha korrekt fakta för att kunna vara till ev hjälp. Säkert fler som tänker så.

Alltför ofta som någon vill ha hjälp men man kan inte bistå med det som efterfrågas. Senare är det inte ovanligt att man hade gjort en miss omedvetet eller ej. Det är si eller så, men just ja. Det DÄR hade jag missat…

Att inte dela med sig av info som efterfrågas blir bara konstigt och bara för att du själv inte kan se relevansen så vore det kanske en bra idé att låta andra avgöra detta eftersom du ställer en fråga till just andra.

Men ibland vill man bara ha medhåll oavsett vad som är rätt eller fel.

• Gilla
Hemingway och 5 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.