Snailman
M ms2010 skrev:
Och hur tycker du att det funkar?
Jag har inte märkt några problem alls med den efter att ha använt den några år och även bott i huset medans. Är ett Hero som är placerat på vinden inte Hero 100 utan ett större med ec motorer, bytt filter några gånger, men inga andra problem.
 
Ok, men hur är det med luftfuktigheten? Den här tråden handlar ju om torr luft...
 
Snailman
M ms2010 skrev:
Ok, men hur är det med luftfuktigheten? Den här tråden handlar ju om torr luft...
Inte märkt några problem, skaffade en separat luftfuktare till förra huset med luftvärme, det hade både tilluft och frånluft via luftvärmen och där behövdes luftfuktaren. Därför skaffade jag en roterande FTX till nuvarande hus.
 
  • Gilla
ms2010
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.