Vad kan det vara för nåt som är galet med den här? Den gör sitt jobb väl, köpte den i det här tillståndet billigt för ett år sedan eftersom de tidigare ägarna av den tyckte att den lät för illa i sin lägenhet (grannarna med kanske). Inget problem för oss med ett hus där den kan stå i en avlägsen del av huset men, kanske är det nåt som tar stryk och förkortar livslängden på den?