3 116 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Tomter runt Rydebäck-Glumslöv
:
Någon som känner någon bonde eller annan markägare som kan tänka sig att sälja en bit mark i detta område?
Jo, jag tror kommunen kommer släppa tomter, men vi står tyvärr ej i tomtkö... Ska man sätta upp sig nu, är det lönt? Är det inte flera tusen före?
Klicka här för att svara