Hej!
Vi har skrivit ett tomtavtal där vi förbinder oss att teckna ett avtal med en speciell hustillverkare (det är inte de som äger tomten dock). Vad händer om vi får lagfart på tomten innan detta husavtal är skrivit? Kan man bryta avtalet när man väl äger tomten eller kan man tvingas lämna ifrån sig tomten då?
Tacksam för svar!