Vi har reserverat en kommunal tomt i Vallåkra, Helsingborgs kommun. Detaljplanen för området är ej klar, pga en överklagan som ligger hos regeringen. Den ska upp till behandling i höst enligt kommunen. Tänkte att man i detta forum kunde få kontakt med andra som också har reserverat tomt i detta område för att utbyta erfarenheter och bekanta sig med sina ev. framtida grannar!! Området heter Södra Vallåkra 16:1.
Vi hörs! Mia och Anders.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.