Någon som har mark eller tomt för ev. avstyckning i Landvetter?? Björröd är ej intressant... Messa mig i så fall!!

/ulan
 
Jag tror att du redan har en tomt........... :o
 
ulan skrev:
Någon som har mark eller tomt för ev. avstyckning i Landvetter?? Björröd är ej intressant... Messa mig i så fall!!

/ulan
Just det ja, tack Evangeline för ditt mess!!! ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.