U ulan #1 Medlem · 585 inlägg 22 dec 2004 15:07 ulan Medlem 585 inlägg 22 dec 2004 15:07 #1 Någon som har mark eller tomt för ev. avstyckning i Landvetter?? Björröd är ej intressant... Messa mig i så fall!! /ulan
Någon som har mark eller tomt för ev. avstyckning i Landvetter?? Björröd är ej intressant... Messa mig i så fall!! /ulan
E Evangeline #2 Medlem · 122 inlägg 31 jan 2005 22:05 Evangeline Medlem 122 inlägg 31 jan 2005 22:05 #2 Jag tror att du redan har en tomt...........
U ulan #3 Medlem · 585 inlägg 2 feb 2005 09:59 ulan Medlem 585 inlägg 2 feb 2005 09:59 #3 ulan skrev: Någon som har mark eller tomt för ev. avstyckning i Landvetter?? Björröd är ej intressant... Messa mig i så fall!! /ulan Just det ja, tack Evangeline för ditt mess!!!
ulan skrev: Någon som har mark eller tomt för ev. avstyckning i Landvetter?? Björröd är ej intressant... Messa mig i så fall!! /ulan Just det ja, tack Evangeline för ditt mess!!!