Ska tilläggsisolera och tänkte då ha några utag i väggen. Har pratat med elektrikern och han sa att jag kan dra tomröret själv. men kan man bra rören hur som helst, tänkte på böjar och så....??
Vp-rör ska dras längs golv eller tak vågrätt och längs en regel lodrätt. Ska du bocka ett rör så gör bocken så vid du kan, då går det lättare att dra i kabel