Ska tilläggsisolera och tänkte då ha några utag i väggen. Har pratat med elektrikern och han sa att jag kan dra tomröret själv. men kan man bra rören hur som helst, tänkte på böjar och så....??
 
Kan kan man men man ska inte.

Vp-rör ska dras längs golv eller tak vågrätt och längs en regel lodrätt. Ska du bocka ett rör så gör bocken så vid du kan, då går det lättare att dra i kabel
 
har satt fast den i regeln som ligger mor golvet, detta borde väl va ok??
 
Det är onekligen så man brukar göra :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.