2 700 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Toastolen sprack
Toastolen sprack när jag skulle skruva fast den i golvet, råkade dra lite för hårt. Inget inuti stolen är sprucket så det rinner inte ut nåt vatten utan det är ytterhöljet som sprack i 2 delar. Vad ska jag limma med för att det ska hålla? Har massor av silikon och akrylfog men det kanske är bättre att använda nån sorts lim?
Produkter som diskuteras: "akrylfog"
Akrylfog
Akrylfog är en elastisk fogmassa som ofta används i byggnadsarbeten för att fylla i och täta fogar, sprickor och öppningar. Den är vattenbaserad, vilket innebär att den är miljövänlig och lätt att jobba med. Akrylfog kan målas över och
Läs mer
Har du försökt reklamera stolen? Kanske borde den inte ha gått sönder när du skruvade fast den, det kanske fanns en liten spricka redan?
Jag fick en av toalettstolarna, som sprack, bytt utan frågor. Det var inte jag som monterade den utan hantverkarna, så jag vet inte om något handhavandefel gjorts eller ej.
Jag fick en av toalettstolarna, som sprack, bytt utan frågor. Det var inte jag som monterade den utan hantverkarna, så jag vet inte om något handhavandefel gjorts eller ej.
Reklamation är inte aktuellt då stolen är ca 10 år gammal.
Köp ny.
Tror inte du får en skarv snygg nog att den inte i framtiden ser skitig och ofräch ut.
Tror inte du får en skarv snygg nog att den inte i framtiden ser skitig och ofräch ut.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden