Jo det är gott om plats. Tvättstället har en kommod där montage också är möjligt..
Det jag försöker lista ut är om det är rätt att göra så från början. Hade gärna velat ha det omgjort och då med återställande av kakelplatta.
Det blev precis klart. Känns tråkigt att ha två hål i väggen när det är nygjort. Trodde det bröt mot nån branschstandard eller liknande men då vet jag. Tack för svar!
Det är inte så att de limmat hållaren? I så fall slipper du hålproblemen.
Vem skruvar upp en dasspappetshållare.bastukungen skrev:
Helt säker på att det är skruvat?
Dom där brukar man klistra upp som "klistermärken".
Klicka här för att svara

