Håller på med ett garage. 5-6m takhöjd så bygger ett enresolplan på halva ytan. med 3,2m underkant.
Reglat med 2"8", c/c: 60
Nu nästa fråga, vill bygga en toa på entresolet, tanken är toalett, handfat och förbereda för duschkarbin(golvbrunn).
Nu till frågan som säkert är avhandlad 1000ggr här i forumet men bättre att fråga en gång för mycket.
Lager för lager:
Regel 2"8", C/C: 60.
Golvspånskiva 22mm (någon speciell typ?)
Primer
Flytspackel för fall till golvbrunn (PURUSPLATTAN 300 MULTI med ODEN - Ø150 MM) tänkte jag.
Sen våtrumsmatta, med uppvik på avlopp för toa, handfat och väggar.
Väggarna är idag vanlig gips, behöver jag sätta våtrumsgips innan jag målar med våtrumsfärg?
Något mer jag behöver tänka på? Blir det rätt i den här tankegången?
Reglat med 2"8", c/c: 60
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu nästa fråga, vill bygga en toa på entresolet, tanken är toalett, handfat och förbereda för duschkarbin(golvbrunn).
Nu till frågan som säkert är avhandlad 1000ggr här i forumet men bättre att fråga en gång för mycket.
Lager för lager:
Regel 2"8", C/C: 60.
Golvspånskiva 22mm (någon speciell typ?)
Primer
Flytspackel för fall till golvbrunn (PURUSPLATTAN 300 MULTI med ODEN - Ø150 MM) tänkte jag.
Sen våtrumsmatta, med uppvik på avlopp för toa, handfat och väggar.
Väggarna är idag vanlig gips, behöver jag sätta våtrumsgips innan jag målar med våtrumsfärg?
Något mer jag behöver tänka på? Blir det rätt i den här tankegången?
Redigerat:
Klicka här för att svara

