Skall sätta gipstak i garage och tänkte glespanel samt isolering ovan glespanel,bjälklaget är 110mm tjock,vilken tjocklek skall jag ta på isolering ,95mm eller knö in 120mm?Behövs byggplast sättas innan glespanel eller är det onödigt då jag kommer ha ca 10gr i garaget