1 658 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Tips
Hej! Jag och pappa har byggt en lådbil ( se bild) som styrs med rep. Vi försöker fixa styrning med ratt men löser inte riktigt det, vi skulle Altså behöva lite tips. Sedan behöver vi en broms. Skulle vara tacksam för svar
Ha en bra dag!
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Du har lagt din tråd i underforumet Säljes...D DJ Visefisken skrev:
Ja
Klicka här för att svara