väldigt nöjd med tools plus och skall snart beställa batterimaskiner med

Hej,

Har alla ni som beställde fått svar? Beställde den 9:e, har mailat till dom men inte fått nåt svar...
Vem på Tool-plus mailade ni till?

MathiasB skrev:
Hej,

Har alla ni som beställde fått svar? Beställde den 9:e, har mailat till dom men inte fått nåt svar...
Vem på Tool-plus mailade ni till?
Beställde den 9:e även jag och väntar fortfarande på att höra nåt från dem. Kanske blir en lämplig julklapp till sig själv i slutänden!
Jag mailade till John som stod för "underskriften" i orderbekräftelsen, men han verkar också ha mycket att göra.

Pip från tools-plus! Först fick jag mail och frågan om koden som jag behöver från banken. En minut senare fick jag ytterligare ett mail där de ber om ursäkt för fördröjningen. Eftersom jag fick mailen nu så kan man tänka att de nog jobbar ganska hårt med övertid för att jobba igen.

"Dear Tools Plus International Customer,
Thank you for your recent order. Due to the enormous success of our Tool A Rama sale this past weekend, there may be a slight delay processing your order.
I expect we will be caught up by end of day tomorrow
Rest assured, your order is in our system and being processed as quickly as possible.
Thank you for your patience"

Ett aber: Jag betalade med American Express-kort. Eller rättare sagt, jag tänkte betala med Amex-kort. När jag nu kontaktade Amex för den 6-siffriga koden hade de aldrig hört talas om nåt liknande och hade ingen kod åt mig. De skulle kolla närmare på detta när jag berättade att jag tyckte det var absurt att jag skulle behöva göra om beställningen och betala med VISA istället, så vi får väl se hur det går. Varför körde jag inte med E-kortet hemifrån istället?? Suck...

Just det. Några gaspatroner kunde de inte skicka så jag får helt enkelt köpa dyra såna här istället...

Jag beställde den 11 och fick detta för några minuter sedan

Dear Tobias:

Your order is shipping out today and your tracking number is:XXXXXXXXXX

Sorry about the delay, but our show was such an overwellming success, that it took us by surprise and did result in some shipping delays.

If you have any questions, please do not hestitate to contact me. Thanks and have a great day.

Och jag betalade med mastercard och dom frågade aldrig efternågot nummer eller så, bara betalade och allt klart.

teed skrev:
Jag beställde den 11 och fick detta för några minuter sedan

Dear Tobias:

Your order is shipping out today and your tracking number is:XXXXXXXXXX

Sorry about the delay, but our show was such an overwellming success, that it took us by surprise and did result in some shipping delays.

If you have any questions, please do not hestitate to contact me. Thanks and have a great day.

Och jag betalade med mastercard och dom frågade aldrig efternågot nummer eller så, bara betalade och allt klart.
Inte ens nån kommentar om att de inte kunde skicka gaspatronerna??

H_L skrev:
Inte ens nån kommentar om att de inte kunde skicka gaspatronerna??
:) Jag beställde inte några gaspatroner så det kan nog beror på det

Nu har jag också fått svar, tydligen har någon varit sjuk några dagar.

Dom vill plocka bort gaspatronerna och vill ha ett referensnummer från kortet.

Jag försöker att avboka min GR90GR och byta ut den mot några luftpickor istället, så nu sitter jag här med en svensk UC24YFA-laddare som borde passa till GR90GR:en, någon som är intresserad? Får se hur det går att byta ut pickan först.

Uffe_Ulrika skrev:
Nu har jag också fått svar, tydligen har någon varit sjuk några dagar.

Jag försöker att avboka min GR90GR och byta ut den mot några luftpickor istället, så nu sitter jag här med en svensk UC24YFA-laddare som borde passa till GR90GR:en, någon som är intresserad? Får se hur det går att byta ut pickan först.
Du har PM. Det är väl NR90GR som avses?

Japp NR90GR är det.

Hehe helt plötsligt har alla fått svar. Jag fick 3 mail med ungefär samma innehåll... hmm undra hur stor kolla dom har egentligen...

Om alla får svar ca kl 09:00 på morgonen så betyder det att dom jobbar till åtminstone kl.01:00 ?!? Kan tro att dom har lite att göra. Dom har ju i mitt tycke bäst utbud, bäst priser samt bästa fraktalternativen. Nu vet man ju iaf till nästa gång. Alla andra stora vägrar ju att skicka utanför USA.

Var köper man gaspatroner här hemma, till bäst priser givetvis? (Vågade inte ändra ordern med risk för att strula sönder allting)

Hmm det har du rätt i... jäkla va dom jobbar då. jag fick mina mail ca 09.10.
Ja var köper man det? Swedol tar 109 plus moms för en... måste finnas billigare.

Och anledningen till att dom itne skickar med gaspatroner är att dessa inte får skickas med flyg.

frohike skrev:
Och anledningen till att dom itne skickar med gaspatroner är att dessa inte får skickas med flyg.
Jodå det får dom visst andra företag gör det.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.