1 787 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Tips på tapet?
hej!
Vi ska tapetsera om köket och letar febrilt efter en snygg tapet. Jag skulle vilja ha en tapet med vit botten och metalliskt mönster. Jag vill nämligen att den ska ge ett "lugnt" intryck men samtidigt vara lite cool
Någon som har nåt bra tips?? (jag har varit på färghandeln men alla dessa kataloger gör mig bara snurrig.....)
Vi ska tapetsera om köket och letar febrilt efter en snygg tapet. Jag skulle vilja ha en tapet med vit botten och metalliskt mönster. Jag vill nämligen att den ska ge ett "lugnt" intryck men samtidigt vara lite cool
Som sagt, det finns oerhört många tapeter med just det utseendet som du vill ha. Väldigt svårt att tipsa om något sådant, alla har ju inte samma smak. ta och ställ dig i lugn och ro någon dag och gå igenom lite kataloger. Tapetval är ett beslut som måste växa fram. Det gör man oftast inte på en gång. Våra kunder som vi har är oftast inne flera gånger och lånar prover innan dom bestämmer sig.
Jag ska med tapetsera i mitt kök alldeles strax
har varit i en färgaffär här i stan och hittat en fin tapet jag tänkte köpa. Har dock inte bestämt mig för om "bakgrunden" ska vara vit eller något lite "mörkare" vit. Det är en tapet med typ 80-tals schabloner på... dessa är ganska diskreta i både färg och i antal så det känns som det kommer bli bra!
Det kanske kan vara ett förslag, även om det kanske inte är direkt "metalliskt"...
Det kanske kan vara ett förslag, även om det kanske inte är direkt "metalliskt"...
Tror jag har sett något sådant på K-Rautaulricac skrev:hej!
Vi ska tapetsera om köket och letar febrilt efter en snygg tapet. Jag skulle vilja ha en tapet med vit botten och metalliskt mönster. Jag vill nämligen att den ska ge ett "lugnt" intryck men samtidigt vara lite coolNågon som har nåt bra tips?? (jag har varit på färghandeln men alla dessa kataloger gör mig bara snurrig.....)
Klicka här för att svara