Hejsan,

Efter att vart uppe på vinden hos min mor så konstaterades det att taket som är lagt för 10 år sedan läcker in vatten.
Försäkringsbolagets besiktningsman var där och konstaterade att så var fallet och att de inte åtgärdar/tar kostnad på yttertak.

Firman som gjorde jobbet verkar inte vilja svara, eller nytt nummer.

Någon som har tips på någon bra seriös firma i Göteborg som kan åtgärda detta?

Funderat på VGTak (Västra Götalands tak) någon som vet något om dom?
 
  • Vind med träbjälkar och isolering, tecken på vattenläckage syns på trädetaljer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skadat trä och läckage på vind med synliga vattenspår under taket.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.