Har funderat över svets ett tag,nu dök behovet upp igen.
fungerar en meec svets för ändamålet?
Är väl små grejjer framöver som kanske behöver svetsas.
MIG-svets 100 A, är på rea nu.
fungerar en meec svets för ändamålet?
Är väl små grejjer framöver som kanske behöver svetsas.
MIG-svets 100 A, är på rea nu.
Du förstår nog att det är bland det enklaste och sämsta som finns på marknaden med tanke på vad det kostar? Det är ingen möjlighet för gas, du är hänvisad till, i sammanhanget usel och hälsovådlig självskyddande tråd, det finns en extremt begränsad effekt att tillgå, den är inte bra på tunnplåt. Men det kommer att spraka och svetsa. många är säkert nöjda, tror inga av dessa har några referenser öht.R RuneB2 skrev:
Skulle jag bara svetsa en grej så hade jag försökt hyra i första hand.
Vart en arccaptain mig 140aF fsn skrev:Du förstår nog att det är bland det enklaste och sämsta som finns på marknaden med tanke på vad det kostar? Det är ingen möjlighet för gas, du är hänvisad till, i sammanhanget usel och hälsovådlig självskyddande tråd, det finns en extremt begränsad effekt att tillgå, den är inte bra på tunnplåt. Men det kommer att spraka och svetsa. många är säkert nöjda, tror inga av dessa har några referenser öht.
ARCCAPTAIN, vilket namn. På tillverkarens (eller åtminstone den som importerat den från Kina) hemsida finns det samma maskin fast utan gas. Hoppas du får en med gas, det borde vara likvärdigt med MaeEC fast med alternativet gas. Tyskland är lustigt, finns mängder av små lokala tillverkare som faktiskt utvecklar och tillverkar själva och i stor omfattning verkar på en lokal marknad. Och så finns det mängder av sådana här noname imorterade från Kina varav många låtsas att dom utvecklar själva.R RuneB2 skrev:
Klicka här för att svara