Jag behöver tips på hur jag smidigast ska komma åt att byta lite panel, vindskivor samt måla om en del av vårt hus (det som är gult ska bytas samt målas om till grått).
Den lilla del över altantaket gick bra å byta då jag la reglar över takstolarna som jag sedan stod på men nu är det rätt så mycket högre...

Tomten sluttar (utanför bilden till höger) så tror inte en skylift kommer att fungera.

Alla tips mottages mer än gärna! :)

hus.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ta bort taket på uterummet och använd en vanlig stege.
 
Är ju gott om plats för att ställa upp en lift
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.