Jag behöver tips på hur jag smidigast ska komma åt att byta lite panel, vindskivor samt måla om en del av vårt hus (det som är gult ska bytas samt målas om till grått).
Den lilla del över altantaket gick bra å byta då jag la reglar över takstolarna som jag sedan stod på men nu är det rätt så mycket högre...
Tomten sluttar (utanför bilden till höger) så tror inte en skylift kommer att fungera.
Alla tips mottages mer än gärna!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder