Redigerat:
  • Gilla
1
  • Laddar…
Tack för tips.
Försök dock förstå att ni ger råd till en snubbe som endast har Sveriges Radios app, samt en annan radioapp, i telefonen. Inget mer. Ingen padda. Den nivån typ....

Nån som vet var man kan få tag på suveräna Roxcore Qubeat?
Javajohan Portabel högtalare på glasunderlägg, mönstrad duk, ljusstakar, träbord inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Mikael_L
Jag skulle tro att de är slutsålda för länge sedan.

Jag har ju som sagt var en, som funkat fint i många år, dock vart det väl kanske lite nyhetens behag, så från att den typ alltid var med överallt, så används den numera rätt så sporadiskt istället.

Men jag blev ju impad över ljudkvaliten i kombination med det låga priset och den lilla storleken, och hade med den på en utlandsresa med några vänner - alla var också impade.
Väl hemkommen så var det plötsligt superrea på denna lilla Qubeat, jag vill minnas att det var typ 85 spänn eller så, och jag köpte 4 st då.
Gav 3 till mina vänner som var med på resan och en till min bättre hälft.

Jag har för mig att den utgick ur sortimentet efter detta.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag skulle tro att de är slutsålda för länge sedan.

Jag har ju som sagt var en, som funkat fint i många år, dock vart det väl kanske lite nyhetens behag, så från att den typ alltid var med överallt, så används den numera rätt så sporadiskt istället.

Men jag blev ju impad över ljudkvaliten i kombination med det låga priset och den lilla storleken, och hade med den på en utlandsresa med några vänner - alla var också impade.
Väl hemkommen så var det plötsligt superrea på denna lilla Qubeat, jag vill minnas att det var typ 85 spänn eller så, och jag köpte 4 st då.
Gav 3 till mina vänner som var med på resan och en till min bättre hälft.

Jag har för mig att den utgick ur sortimentet efter detta.
Tack i alla fall...köpte själv två - gav bort en o har en kvar som tur är 😊

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.