Här kan ni få fundera ut nåt fin och smart lösning om ni vill.
Ska sätta staket på uteplatsen. Ribborna kommer hamna på insidan. Spotar kommer lysa neråt.
Troligen blir bredden 190mm, tror stolpen blev 70, sen kommer ju ribban. Sen måste man ha lite till för en lite spot.
men vill inte ha nån tjock regel på 45x190 lixom. Men behöver ju för täcka spot och kablar uppifrån
Nåt tips.