Hej
Jag ska montera in ett FTX-aggregat i huset, och jag funderar på att sätta ett insug på norrsidan och ett på södersidan så jag kan välja om jag vill ta in varm eller kall luft i huset.
Jag funderar på att sätta ett elekriskt styrt spjäll så jag slipper klättra på vinden när jag vill ändra.
Är det någon här som kan tipsa om leverantörer av sådana spjäll. En "trevägskorsning" vore perfekt.
Vad tror ni om den idén?
/Jonas