Hejsan, det börjar bli dags att kolla/beställa sig en lyft till garaget. Jag tänker en tvåpelarlyft som kan lyfta så pass högt att jag (188cm) kan gå fritt under utan att slå i huvudet.

Kommentera gärna om du kan rekommendera någon bra lyft. Gärna för och nackdelar också, och bra specifika funktioner som man kanske vill ha.

Tänkt att användas som hobby/fritidslyft.

Budget: <35k

Mvh Henrik

• Rött garage med två dörrar och upplyst gårdsplan på kvällen, omgiven av träd och stenar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En garageunderhåll med verktyg, stegar och arbetsmaterial runtom. Taket är högt med lysrörsbelysning, och det finns material på golvet.
    Skapa konto
  • Garage under renovering med öppet tak och oisolerade väggar, flera stegar och verktyg synliga på golvet, förberett för installation av billyft.
    Skapa konto
  • Garage under renovering med insida av tak och väggar, stege, byggmaterial och verktyg synliga på golvet.
    Skapa konto
Hej, ja jag kikade där men de var lite på gränsen höjdmässigt, i och med att man sänker lyften för att landa på den mekaniska spärren så tror jag att den hamnar på <188cm. Men de kanske endast är armarna men att bilen är över de. Vet inte.

Men vet att de finns luftar som ska gå högre.

RoTe
Ärligt talat dock, hur ofta står man under bilen när man skruvar?

• Gilla
whak
  • Laddar…
vcx
Jag har en Twin Busch som jag är nöjd med. Dom har golvfria modeller som lyfter 1900mm som denna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.