Hejsan, det börjar bli dags att kolla/beställa sig en lyft till garaget. Jag tänker en tvåpelarlyft som kan lyfta så pass högt att jag (188cm) kan gå fritt under utan att slå i huvudet.
Kommentera gärna om du kan rekommendera någon bra lyft. Gärna för och nackdelar också, och bra specifika funktioner som man kanske vill ha.
Tänkt att användas som hobby/fritidslyft.
Budget: <35k
Mvh Henrik
Kommentera gärna om du kan rekommendera någon bra lyft. Gärna för och nackdelar också, och bra specifika funktioner som man kanske vill ha.
Tänkt att användas som hobby/fritidslyft.
Budget: <35k
Mvh Henrik
Hej, ja jag kikade där men de var lite på gränsen höjdmässigt, i och med att man sänker lyften för att landa på den mekaniska spärren så tror jag att den hamnar på <188cm. Men de kanske endast är armarna men att bilen är över de. Vet inte.
Men vet att de finns luftar som ska gå högre.
Men vet att de finns luftar som ska gå högre.
vcx
Byggnovis
· Göteborg och Bohus län
· 347 inlägg
vcx
Byggnovis
- Göteborg och Bohus län
- 347 inlägg
Jag har en Twin Busch som jag är nöjd med. Dom har golvfria modeller som lyfter 1900mm som denna.
Klicka här för att svara




