Hej! Har ett ganska djupt badrumsskåp med spegel från Kvikk, har i och för sig inte kollat med dem, men nån som har tips på belysning? Lampor på väggen vid sidan går väl inte, ljuset når ju inte fram då.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.