Hej!
Jag ska lägga en plåt med kant på toppen av staketet jag har byggt så funderar nu på om man ska passa på att sätta en ljusslinga under som göms där och lyser neråt på ribborna för att gömma att det finns några lampor alls! Har ni några tips på vilken slinga och hur man löser det? Funderar på att koppla ihop det med Plejd isf! Eller är det snyggare med två utanpåliggande lampor?
Tack för tips!
Jag ska lägga en plåt med kant på toppen av staketet jag har byggt så funderar nu på om man ska passa på att sätta en ljusslinga under som göms där och lyser neråt på ribborna för att gömma att det finns några lampor alls! Har ni några tips på vilken slinga och hur man löser det? Funderar på att koppla ihop det med Plejd isf! Eller är det snyggare med två utanpåliggande lampor?
Tack för tips!
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 276 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 276 inlägg
Väljer du två utanpåliggande lampor kan jag tipsa om dessaL LP7 skrev:Hej!
Tack för tips!
https://www.clasohlson.com/se/Fasadbelysning-Vidar-downlight-,-Northlight/p/36-4939-1
Där kan du välja lampa själv och kan välja något som går att styra med plejd om du så vill. Själva armaturerna håller hög kvalitet vill jag säga, har ett 10-tal själv!
Klicka här för att svara