Tjena,
vi har en liten korridor här hemma som är fruktansvärt tråkig och inte blir den roligare nu när det är mörkt ute så jag tänkte se om någon hade nåt tips på hur man kan belysa den på ett bra sätt.

dsc00599j.jpg
 
Vad fanken, ingen är som har någon bra idé?
jag har funderat på LED-slang bakom taklisterna, alltså släppa ner listerna någon cm och sätta listerna så dom slår upp mot taket som ska målas eller laseras vitt
 
Belys väggarna med antingen spottar i två rader eller Ledlist i taket mot taklisten. Ta alltid i för mycket i lumen/watt och montera dimmer.
 
Lasera taket och dörrarna vita och montera LED-slangen så som du säger.. tycker det låter som en fräck ide.
Blir det gjort så får du hemskt gärna slänga upp en bild sen så man kan se resultatet.
 
Riktigt snyggt på s.286
Vad heter företaget?
 
Flux.
 
Billigt och bra:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.