2 159 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Tips på badrumet !
Hej !
Ska göra ett badrum på 10kvm,,, men vill inte ha kakel.(tycker det blir för dyrt,o det ska va ett "Barnbadrum"
Har tittat runt lite , men kan inte bestämma mig,,
Vill ha en grå nyans i badrummet,,
Vill ha så mkt hjälp som möljligt MASSA TIPS TACK!!!
Ska göra ett badrum på 10kvm,,, men vill inte ha kakel.(tycker det blir för dyrt,o det ska va ett "Barnbadrum"
Har tittat runt lite , men kan inte bestämma mig,,
Vill ha en grå nyans i badrummet,,
Vill ha så mkt hjälp som möljligt MASSA TIPS TACK!!!
Den heter Fibo Trespo och här är några länkar till info.
http://www.byggfaktadocu.se/10/company/08/12/29/product269177_10.html
http://se.huntonit.no/dt_article.aspx?m=919
Sen kan du söka här i forumet. Det finns några trådar som handlar om det. Det finns lite bilder på min renovering i en av dem.
De finns bl a att köpa på Bauhaus, där köpte jag mina.
http://www.byggfaktadocu.se/10/company/08/12/29/product269177_10.html
http://se.huntonit.no/dt_article.aspx?m=919
Sen kan du söka här i forumet. Det finns några trådar som handlar om det. Det finns lite bilder på min renovering i en av dem.
De finns bl a att köpa på Bauhaus, där köpte jag mina.
Klicka här för att svara