Hej !

Ska göra ett badrum på 10kvm,,, men vill inte ha kakel.(tycker det blir för dyrt,o det ska va ett "Barnbadrum"
Har tittat runt lite , men kan inte bestämma mig,,
Vill ha en grå nyans i badrummet,,

Vill ha så mkt hjälp som möljligt MASSA TIPS TACK!!!
 
Vill du inte kakla så är det nog bara våtrumsmatta kvar. Om du inte vill ta någon mer alternativ lösning, som fibo trespo badrumspanel.
 
Fibo trespo badrumspanel,,,
det låter bra, vill gärna ha en sida panel
va e det för regler ang o ha penel i badrum ?

Vilken sort ska man ha osv..?
Tack för tipset !
 
Visst kan man väl ha panel i badrummet, men då måste man väl ha nån matta eller nåt bakom?
 
någon som vet ??
 
Försäkringsbolagen godkänner inte badrumspanelerna. Vill man ha det försäkringsbart så är det keramik eller matta som gäller, och då är matta väldigt mycket billigare. It's all about the money.
 
Det är alltså ingen träpanel utan en panel med olika mönster som du bygger på hela väggen som bildar ett eget tätskikt.

Det är som sagt ännu inte godkänt av försäkringsbolagen, men kommer med 11 års garanti från fabrikanten.
 
lindstrom- Vet du vad Panelen heter ,,, elr vet du vilken sida jag kam gå in på o titta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.