4 539 026 läst ·
14 679 svar
4539k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Hittar ingen länk, men 599kr för en 18V Bosch hos Dollarstore känns mer än rimligt.
/Höghus
Ps
Billiga verktyg har ibland sin funktion. Det ser ut som att Dollarstore rensar i sortimentet.
Ds
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ps
Billiga verktyg har ibland sin funktion. Det ser ut som att Dollarstore rensar i sortimentet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ds
De brukar övergå till blå efter ungefär ett 1/4-1/2 hus för vissa, andra betydligt tidigare. Min första gröna envisades enormt med att aldrig dö döden varför det tog lång tid innan den reinkarnades till en blå.
Annars inträffar det ungefär samtidigt som man lär sig smyga in nya utan att frun märker det och förstår den verkliga innebörden av ”det är bra att ha”.
Annars inträffar det ungefär samtidigt som man lär sig smyga in nya utan att frun märker det och förstår den verkliga innebörden av ”det är bra att ha”.
de går inte att slita ut, de gröna heller, har kvar min fr 90-tal som fungerar utmärkt fortfarande, bara att löda dit nya cellermexitegel skrev:
De brukar övergå till blå efter ungefär ett 1/4-1/2 hus för vissa, andra betydligt tidigare. Min första gröna envisades enormt med att aldrig dö döden varför det tog lång tid innan den reinkarnades till en blå.