ClasseClas
20260502_212313.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag köpte en 50 meters dragfjäder på plats hos elbutik.se
Ovanligt tacksam att använda tack vare en tvinnad lågfriktionslina med små kontaktytor. Mkt bättre än andra fjädrar jag använt tidigare. Sänkt pris med ca 20% fram till 2026-05-10.
https://www.elbutik.se/product.html/dragfjader-4mm-lagfriktion-rod

Redigerat:
  • Gilla
cpalm och 6 till
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
[bild]
Jag köpte en 50 meters dragfjäder på plats hos elbutik.se
Ovanligt tacksam att använda tack vare en tvinnad lågfriktionslina med små kontaktytor. Mkt bättre än andra fjädrar jag använt tidigare. Sänkt pris med ca 20% fram till 2026-05-10.
[länk]
Akta så den inte får veck på sig. Det går aldrig att reda ut, och slutar i soptunnan. Jag kommer aldrig köpa en igen, utan väljer ett annat material istället.

ClasseClas
F Fluxor skrev:
Akta så den inte får veck på sig. Det går aldrig att reda ut, och slutar i soptunnan. Jag kommer aldrig köpa en igen, utan väljer ett annat material istället.
Den här är såpass stel så att den är svår att kinka till så det blir veck. Men det är klart, tar man i ordentligt med muskelkraft och irritation/frustration så kan det nog gå det också.

Stihl.se har 15% på trädgårdsmaskiner med AK-batterier denna veckan. Ingen kampanj hos handlare vad jag kan se för detta. Däremot har en del handlare bra priser på bensindrivna röjsågar typ FS131 jämfört Stihl.se

S sin skrev:
Kiwitools.se har kampanjpriser på en del Mafell:

[länk]
Man blir ju lite sugen på fräsen som ligger på strax under 51000:- 😱

F Fluxor skrev:
Det priset är ju för "plusmeny". Fast så mycket pommes frites orkar jag nog inte äta, så jag skippar den dealen.

• Haha
Ossian K Olsson och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
F Fluxor skrev:
Läst din kommentar typ 10 gånger och undrade vad som var så märkligt med en fräs för 5100 kr…. haha nu kaffe!

IMG_4058.jpeg
Skapa konto

🥲

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
  • Gilla
MaKrBr och 2 till
  • Laddar…
R
Funkar Bauhaus prismatchning även när produkten är slutsåld?

R raspen86 skrev:
Funkar Bauhaus prismatchning även när produkten är slutsåld?
Det finns än så länge ett ex kvar i butik i Bromma, så då gäller det. För mig frågade dock kassören på Bauhaus aldrig, men jag tog reda på det innan för säkerhets skull.

Rickard.
Om det är ett bra köp vet jag inte än men det kändes vettigt ≈1050kr inkl frakt med 10% extra rabatt som ny medlem. Jag har länge viljat byta ut den ikea råskog (rullvagn för kök/tvättstuga) som jag drar runt efter mig i garaget och lägger ritningar, mätinstrument och handverktyg på och jag tror denna blir toppen.
OBS. Den är väldigt liten!!!

73E44687920E61ED4EB21D2982BA0A305FB0A6AD.probuilder-verktygsvagn-5-lador-70-23364.webp
Skapa konto

https://www.motonet.se/produkt/probuilder-verktygsvagn-5-lador?product=70-23364

Redigerat:
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Q Qjanto skrev:
[länk]
Jag är nog ändå lite snål och håller mig till Festool

• Haha
  • Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Q
G grytfot skrev:
Tipsar om att Clas Ohlson säljer ut Hultafors Libella, vilket gör att man får väldigt bra pris hos Bauhaus med deras prismatch (12% extra). Jag testade i helgen utan problem.

[länk]

[länk]

[länk]
Populär produkt, men jag förstår inte hur kan något med sådan toleranskedja vara så noggrant? 🤔

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.