Den blev slagen nätt och jämt av skil -sågen i gds stora kap gersågtest.
Jag va på gång att beställa en skil, men kände inte att jag kunde motivera 1500 spänn till för en skil. Tack för tipset 😀

• Gilla
MaKrBr och 1 till
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Kap- och gersåg för under 1000-lappen

[länk]
Tack för tips, jag slog till direkt! Har letat efter en bordssåg med laser till hemmarenovering då cirkelsågen är lite bökig att kapa med ibland.

tack för bra tips, fick bli en här med :)

Tack för tipset om geringsågen. Blev en i sista minuten för nu verkar de vara slut haha

A and.wei skrev:
Tack för tipset om geringsågen. Blev en i sista minuten för nu verkar de vara slut haha
Och priset har gått upp till 1295:-

• Gilla
and.wei
  • Laddar…
åter till tips//mod

• Gilla
Dan_Johansson och 9 till
  • Laddar…
Clas Ohlson har 20% rabatt om man köper två saker till och med imorgon.

Gäller endast online (men jag brukar beställa och låta dem plocka grejerna så går det smidigt)

/Jocce

• Gilla
Solvskaftet och 2 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Clas Ohlson har 20% rabatt om man köper två saker till och med imorgon.

Gäller endast online (men jag brukar beställa och låta dem plocka grejerna så går det smidigt)

/Jocce
Kan någon förklara för mig varför man inte kan ha varor från både butik och centrallager i en och samma beställning? Det är ändå 2026 nu...

Jag vill köpa ett par hyllkonsoler och ett hyllplan i ek. Hyllplanet finns i min lokala butik men inte konsolerna (som finns på centrallagret), då får jag plötsligt inte valet att hämta i butik som jag hade fått om båda varorna antingen hade funnits i butik eller på lagret. Suck...

• Gilla
D-bug och 3 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Kan någon förklara för mig varför man inte kan ha varor från både butik och centrallager i en och samma beställning? Det är ändå 2026 nu...

Jag vill köpa ett par hyllkonsoler och ett hyllplan i ek. Hyllplanet finns i min lokala butik men inte konsolerna (som finns på centrallagret), då får jag plötsligt inte valet att hämta i butik som jag hade fått om båda varorna antingen hade funnits i butik eller på lagret. Suck...
Misstänker att det faktiskt är knepigt systemmässigt att göra en order som ska levereras ut från två olika håll om systemet inte är byggt för det från början.

Men när det gäller att man ska köpa 2 saker och man har liknande problematik som ovan så är det irriterande. Men jag brukar istället hitta något annat billigt att lägga till. Batterier, en reflex eller något annat som ändå "går åt" hemma så att säga....

/Jocce

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Classe har ett vinkelbeslag jag brukar köpa när jag "måste" lägga till något...

[länk]

5,90kr
Cr2032 fungerar alltid annars, de jävlarna ska ju bytas i tid och otid iaf.

• Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Ångrar nästan att jag köpte Makitas arbetslampa som jag tipsade om. Brennenstuhl har en starkare lampa med teleskop, pris ca 1400 vilket enligt tyska Amazons hemsida är knappt 50 % rabatt. Tar batteri från flera märken, Bosch, Makita, hikokk etc.

[länk]
Missade denna, så himla tråkigt. Precis vad jag ville haft! Återkommer priset tro?

T
Eftersom jag har råkat svamla lite för mycket i den här tipstråden jobbar jag med att bättra mig.
I morgon har Lidl sin grovdammsugare på kampanj igen för en femhundring: https://www.lidl.se/p/parkside-vaat-torrdammsugare/p10041388

Och jula har kampanj på en något lite större Stanley FatMax variant https://www.jula.se/catalog/hem-och...msugare/grovdammsugare/grovdammsugare-030499/ för en tusenlapp.

FatMaxen anger att filtret är tvättbart vilket väl innebär att den tyvärr inte har HEPA filter, men kanske passar den någon ändå.

• Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.