Harald Nyborg ska stänga ner sina fysiska butiker i Sverige och har 25% rabatt på allt i butiken.
Själv kommer jag att köpa lite Elfaskenor och konsoler bl a.

//Ronnie

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Harald Nyborg ska stänga ner sina fysiska butiker i Sverige och har 25% rabatt på allt i butiken.

//Ronnie
Gäller det verkligen överallt (rabatten)? Den butiken som ligger närmast oss har hyreskontrakt in på 2019 och jag misstänker att rean blir lokalt innan utflytt.

Men stänger de ner sin service till butikerna så stänger nog alla samtidigt

Jag har slagit ihop de tre(!) "Tips om verktyg till bra tips"-trådarna till en tråd (till ursprungstråden).

Classe i Norrköping, butiken i Mirum i varje fall, har bra pris på sina egna hörselskydd med blåtand
Hörselskydd med FM-radio och Bluetooth i förpackning med prislapp på 499 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

P Pysslarn skrev:

//Ronnie
Gäller det bara i fysisk butik? Och vet du när det börjar gälla?

FreQa FreQa skrev:
Classe i Norrköping, butiken i Mirum i varje fall, har bra pris på sina egna hörselskydd med blåtand
[bild]
Jag kan inte rekommendera dem. Blåtand duger, ljud sådär. Batteriluckan öppnas om man tappar dem eller släpper den ifrån sig. Infästning kåpa-huvudband är klen i plast, och mitt första ex gick snabbt sönder där.

P Prodigys skrev:
Gäller det bara i fysisk butik? Och vet du när det börjar gälla?
Jepp, bara i fysisk butik och lagerrensningen pågår nu. Det gjordes undantag för "specialsortiment" vad det nu kan vara som är så speciellt hos Harald Nyborg...

//Ronnie

P Pysslarn skrev:
Jepp, bara i fysisk butik och lagerrensningen pågår nu. Det gjordes undantag för "specialsortiment" vad det nu kan vara som är så speciellt hos Harald Nyborg...

//Ronnie
Specialbeställningar från Norge. Tex gummibåten som inte flyter ..

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:

//Ronnie
25% nu och enligt personalen blir nästa nivå mitten på december. Vad det kan vara och när gick inte att få fram.
/Thomas

R Rönnis skrev:
25% nu och enligt personalen blir nästa nivå mitten på december. Vad det kan vara och när gick inte att få fram.
/Thomas
Hur funkar Haraldo? Är de lokala butikerna franchisetagare eller ägs allt av norska staten?

Danskt i alla fall.

K knipo skrev:
[länk]
Ok. De är som en familj. De jagar priser. Trendigt. Jag hittar inget om hur de lokala butikerna ägs.

hsd
Som Du kan läsa i tråden är det ett Danskt företag

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.