Nils-Orvar Nils-Orvar skrev:
Makita 18v laddare för 300:-

[länk]
Liten heads up: Detta är den slöa varianten, dvs. 60min istället för 22min vid laddning av ett 3.0Ah-batteri.

Ett tips om feltryck i black friday annons hos bahaus.
I deras annons har de skrivit att slagskruvdragaren i paketet är brush-less vilket den inte var i verkligheten. Detta resulterade i att de bytte ut till en brush-less och jag fick efter en längre diskussion köpa paketet för kampanjpriset. Otroligt prisvärt! Men deftersom de tog så lång tid på sig att lösa det så tipsar jag gärna andra om att nyttja deras misstag.

https://www.bauhaus.se/kombokit-bosch-professional-gsr-18v-21-gdx-18v-180-2x4-0ah.html

screamin-daemon screamin-daemon skrev:
Liten heads up: Detta är den slöa varianten, dvs. 60min istället för 22min vid laddning av ett 3.0Ah-batteri.
Tack för info!

L Lanson skrev:
Ett tips om feltryck i black friday annons hos bahaus.
I deras annons har de skrivit att slagskruvdragaren i paketet är brush-less vilket den inte var i verkligheten. Detta resulterade i att de bytte ut till en brush-less och jag fick efter en längre diskussion köpa paketet för kampanjpriset. Otroligt prisvärt! Men deftersom de tog så lång tid på sig att lösa det så tipsar jag gärna andra om att nyttja deras misstag.

[länk]
Hmmm.
Det köpte ju jag efter viss tveksamhet.
Hur ser jag att det är brushless?
Antar att det är bättre.
Står det i länken eller på pappersutskicket?

K knipo skrev:
Hmmm.
Det köpte ju jag efter viss tveksamhet.
Hur ser jag att det är brushless?
Antar att det är bättre.
Står det i länken eller på pappersutskicket?
EC heter dom som är borstlösa (y)

Jo.
Men var står det?
Eller har de ändrat i länken?

Uppe på knackaren

• En närbild på en sladdlös skruvdragare på ett bord med fokus på bitshållaren.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L Lanson skrev:
Uppe på knackaren
Japp produktbeskrivningen i länken är nu ändrad tydligen

SWEDOL har fortfarande kampanj på DeWalt 745 bordssåg och prismatch med Bauhus blir 3609 kr!!! Bra pris på en bra maskin.
Jag skulle egentligen vilja slå till men jag väntar på storebrorsan 7491.

• Gilla
mahus
  • Laddar…
För kännedom finns det ett ex i Kristianstad som jag beställt.
Tror inte jag skall ha den så om någon är intresserad att köpa den så hojta till.
Annars lägger de ut den i butiken antar jag.

Närbild av etikett på en Bosch borrskruvdragare med specifikationer och tillverkningsland.
Skapa konto

Hand håller en Bosch GSR 18 V-LI Professional borrskruvdragare med förpackning i bakgrunden.
Skapa konto

Etikett på en verktygslåda med texten "GSR 18V-LI" och streckkoder.
Skapa konto

Hand som håller en BOSCH borrskruvdragare, synlig från batteridelen, med fokus på märkeslogotypen.
Skapa konto

Ok, för att återknyta till min länk jag gjorde i fredags så får ni också här en bild på en Kärcher k5 premium full control plus home wood som jag köpte för 2400 kr plus frakt 100 kr. Känns som en bra deal med tanke på priset. Kärcher K5 Premium Full Control Plus Home högtryckstvätt ny i förpackning i ett garage.
Skapa konto

• Gilla
Shiraz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.