Jag håller på att frächa upp trappa och skulle gärna vilja göra något åt stumpen(se bild). När man står i hallen ser det nästan ut som att det är ett hål i golvet
Väggen å trapp räcket var tidigare brun men vi har målat det vit som ni ser på bilden. Jag hade lite svart färg över så jag testade att måla ledstången, å räckstången i svart. Tjejen tycker det ser fördjävligt ut å vill ha allt i vitt, medan jag som halft färgblind tycker det ser snyggt ut

, vad tycker ni? hur skulle ni gjort?