Jag håller på att frächa upp trappa och skulle gärna vilja göra något åt stumpen(se bild). När man står i hallen ser det nästan ut som att det är ett hål i golvet:(

Väggen å trapp räcket var tidigare brun men vi har målat det vit som ni ser på bilden. Jag hade lite svart färg över så jag testade att måla ledstången, å räckstången i svart. Tjejen tycker det ser fördjävligt ut å vill ha allt i vitt, medan jag som halft färgblind tycker det ser snyggt ut:), vad tycker ni? hur skulle ni gjort?
 
  • CIMG1482.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • CIMG1879.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.