Hej,
har skruvat ihop två 5x1.45 m stora trallar som ligger på en loftgångsliknande balkong. Balkongen har aluminiumdurk. Nu klagar grannen att det slamrar från trallen mot durken när man går.
Någon som har en smart idé? Har provat med liggunderlag men det suger vatten och känns svampigt att gå på. Stegdämpning för golvläggning inomhus känns inte heller helt hundra.
tacksam för hjälp.