Jag har planer på att fixa till mina furugolv. Golven är gamla och har således stora sprickor mellan planken, vilka jag har tänkt att nåta.
Jag har försökt läsa på lite, med det tycks finnas lite olika bud på vilken typ av fog som bör användas. Vissa menar att latexfog fungerar bra medans andra säger tvärt om. I en del artiklar står det att man ska sätta tejp i springorna för att förhindra fogen att fästa i underlaget, medans andra lagt fogmassa direkt i springorna.
Finns det någon som har erfarenhet av att nåta furugolv så är jag mycket tacksam för tips!