[/SIZE]Hej! Jag undrar om det är någon som har tips och bilder angående ett hörnskafferi. Jag tänkte klä utsidan med Brandéns panelskiva (ser ut som pärlspont) sen så vet jag inte hur dörren ska vara, kanske även göra den i panelskivan - 70 cm bred? Vad har ni för typ av hyllor i skafferiet och vilka mått har[ dessa? Även måttet mellan hyllorna vore kul att få. Vill verkligen att skafferiet ska bli så praktiskt som möjligt. Är tacksam för alla idéer!

Hej hej!

Vi har byggt ett hörnskafferi, bilder finns på min sida. http://blomsterbiet.spaces.live.com/

Hyllorna är gjorda av spånskivor och hela skafferiet är klätt i pärlspont i lösmeter. Måtten vet jag inte men kan mäta om du vill veta. Såg nu att jag inte lagt ut några bilder på hur skafferiet ser ut med dörren isatt. Får fixa dem bilderna en annan dag. :-)

Mvh Elin

Åh, vad kul att se. Skulle vara såå tacksam om du hade några bilder på skafferiet med dörren ditsatt och några bilder inuti, så man ser hur ni gjort hyllorna. Är du nöjd med ditt skafferi då? Vi ska börja bygga bårt idag, det blir nog att vi använder oss av panelskivan istället för äkta pärlspont. Har ni satt ett lager pärlspont på insidan skafferiet också?

Tack snälla du för att du lagt ut bilder på er hemsida på ert fina hörnskafferi :). Får man vara lite bråkig till?! Har du någon bild på dörren också? Är den också pärlspont? Vilken sorts belysning och stängning har ni? Jag funderar på att ha en lampa som tänds av sig själv när man öppnar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.