En snickare har ca 150:- + alla roliga avgifter på ca 300 i ditt fall totalt 450:-/h
Lärlingen har i första lönesteget ca 65% av den fullbetalda snickaren vilket blir 97,5 + alla roliga avgifter, så visst skiljer det bara 60:- i timmen inget konstigt med det.
Det skiljer alltså en ganska stor del i timpeng på en snickare och en lärling