Hej...mitt prylberoende har gjort att jag bara måste få tag i en såg som fanns i Festools sortiment runt 00-01..ett monster till handklinga. Jag har sökt med ljus och lykta efter den men tänkte att nån kanske vet om nån som har en....Festool själva har slutat tillverka den och men den har funnits. Jag vet att Makita har liknande på den amerikanska marknaden men det skulle störa min svartgrön-skadade hjärna alldeles för mycket. Festool stapeln skulle må dåligt med en blå maskin bredvid sig..HJÄLP.. har sökt mycket på nätet efter den men min tyska är lite för dålig..

timmra skrev:
Hej...mitt prylberoende har gjort att jag bara måste få tag i en såg som fanns i Festools sortiment runt 00-01..ett monster till handklinga. Jag har sökt med ljus och lykta efter den men tänkte att nån kanske vet om nån som har en....Festool själva har slutat tillverka den och men den har funnits. Jag vet att Makita har liknande på den amerikanska marknaden men det skulle störa min svartgrön-skadade hjärna alldeles för mycket. Festool stapeln skulle må dåligt med en blå maskin bredvid sig..HJÄLP.. har sökt mycket på nätet efter den men min tyska är lite för dålig..
Checka in protools sortiment http://www.protool-online.com/

Vi diksuterar festools pendehuvssåg här: http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/87473-dagens-baesta-handcirkelsag.html

Tack..

P
Vilken modell är det du är ute efter? Jag skulle inte kalla AP55:an för ett monster till handklinga, men det kanske fanns en större modell av den?

Min AP55:a kan tänkas vara till salu, men det kostar..:D

ACME skrev:
Vilken modell är det du är ute efter? Jag skulle inte kalla AP55:an för ett monster till handklinga, men det kanske fanns en större modell av den?

Min AP55:a kan tänkas vara till salu, men det kostar..:D
? Du var ju så nöjd med den i din recension?

P
Är priset rätt så..;)

Det är absolut inget fel på den, men det är sällan som jag har användning för tre cirkelsågar samtidigt.. Jag köpte den för att jag är prylbög och fick chansen att lägga beslag på det sista exet, och inte för att jag behövde den.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.