521 läst ·
4 svar
521 läst
4 svar
Skylift Dino180T årsmodell 2001
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Du behöver nog utveckla lite..S Sofia1989 skrev:
Elmotor?batteri eller sladd?
Lyser det några lampor på kontrollpanelen?
Kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut..
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Klicka här för att svara