Vi tänkte bygga ett timmerbord i stil med detta:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Troligtvis lite mer grovyxat men ändå i skaplig finnish. Jag lite rädd att det ska torka ihop och börja glappa alldeles väl. Jag räknar med att bordsskivan kommer att torka isär.
Vad säger expertisen? Vi kommer bygga med tall.