Hejsan,
jag tänkte sätta en tilluftsventil jämte spisinsatsen. Frågan är på vilken höjd jag ska sätta den på. I höjd med spisinsatsens luftintag eller på standardhöjd en bit innan taket.
Några idéer?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.